miércoles, 11 de marzo de 2009

Os grados do racismo



"¿Por qué no salía al rellano y corría a socorrerle? ¿Por qué no lo hacía inmediatamente? Mi cabeza generó la imagen del mesonero xenófobo, mirando apenas unas horas atrás con recelo a los dos hermanos. ¿Será, pensé, que los prejuicios y los miedos hacia el extranjero tienen grados? El mesonero los rechazaba y temía por su origen árabe, y yo le recriminaba por ello. Pero ahora, ante una situación grave, que podía ser de emergencia, mi espíritu solidario se encogía como un caracol, y me limitaba a mirar mezquinamente por la mirilla. El mesonero tenía el grado primitivo de racismo. Yo, el suave, sofisticado y posmoderno."


E ti, coñeces algunha situación vivida por ti ou por outras persoas, onde se poña a proba o grado de racismo?

Pénsao, e o martes contánolo.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

eu penso que os graos de racismo existen por desgracia.Por sorte non vivin ningún caso de racismo pero xa se sabe que o racismo está aínda presente na nosa sociedade.
Por que a xente xuzga ás persoas sen coñecelas soamente por clasificalas en "persoas de cor"?

Anónimo dijo...

o racismo está na nosa sociedade por moito que nos empeñemos en negalo. Cando nos atopamos ante unha persoa de cor ou de outra raza, mirámola con desconfianza sen saber nada dela.
empecemos xa a cambiar esta vision e a querer as persoas polo que son e non polo que pensamos delas.
biquiños.
Sonia e Alba.

Anónimo dijo...

los grados de racismo han existido siempre. En los ultimos años se ha luchado por acabar con el racismo pero aun no se ha conseguido del todo aunque se han logrado grandes avances.