jueves, 4 de diciembre de 2008

Bubisher

E que é Bubisher?

Por Bachir, por Kori, por Lalia, por Susu, por Caramelo e por todos aqueles que sen saber dos seus nomes, si coñecemos as súas inxustas condicións de vida.
Dinos Gonzalo Moure na súa páxina: "Tal vez tú seas un día uno de los que vayan en el Bubi para leer en las escuelas saharauis, tal vez no. Pero, tal vez el que venga sea la compañera o el compañero más insospechado. Porque eso es lo que queremos: que nadie que haya pensado alguna vez en cómo ayudar a los saharauis, se quede sin hacerlo. Yendo a los campamentos a llevar el bibliobús y los libros a las aulas, o colaborando desde el colegio recogiendo libros, o de cualquier otra forma."

6 comentarios:

Unknown dijo...

A min gustaríame ler aos nenos do deserto porque descubrirían un novo pasatempo moi divertido co que aprenderían pasándoo moi ben .
Os nenos do desert non viven moi ben e axudaríalles a pensar en cousas mellores que traballar,traballar e traballar .
Merécense o mellor ...
E ISO É O MELLOR !!!!!!!!!

NOAH dijo...

Ola, son Noelia.

Eu estou de acordo co bubisher porque dalle a oportunidade a outros nenos con menos recursos de que poidan ler o mesmo que nos lemos.

Anónimo dijo...

Para axudar aos nenos do deserto gustariame colaborar enviandolles libro,xa que ali non os teñen.Aprenderian a ler e descubririan mundos novos que lles farian esquecer un pouco a vida difícil que teñen.

MARY

Lucía Mariñas dijo...

Ola.... son Lucia...

eu estou de acordo en facer a campaña de enviar libros para o SÁHARA, e ir a leelos eu con eles


porque todo o mundo ten dereito a

gozar do placer da lectura.







moitos bicos





LUCIA

Iván dijo...

OLA,son Iván

Eu estou de acordo co bubisher porque lle da a ocasion a outros nenos/as de ler o mesmo ke lemos nos

Anónimo dijo...

Hola a tod@s, son Luisa a coordinadora de voluntarios do Bubisher. Queremos agradecervos, de parte de todos nos, a vosa sensibilidade, o voso amor polos libros, e o voso apoio ó Bubi.
Graciñas e vémonos polo deserto.
Luisa.